Det kallas för tanke-vurpor....

Det får bli ett inlägg imorgon om schemat tror jag, nu ska jag sova innan jag går in i väggen! Har haft så fruktansvärt mycket att göra på sista tiden! Och det har resulterat i en hyperstressad tjej som är virrigare än någonsin.... Alltså inget skämt! Lägger bort mobilen hela tiden och går ständigt på jakt efter den, att svara på sms behöver vi inte ens gå in på... Och jag lyckades även tro att jag sa till mina kompisar att vi skulle ses åtta igår kväll, men det visade sig att det var halv... Men nu är det inte långt kvar! Typ 5 dagar!

Nu blev det ju ett helt okej ångt inlägg iaf... Men jag har några saker som jag hade tänkt skriva om, och för att inte förvirrade lilla jag ska glömma bort skriver jag upp det här!

  • Schemat fram tills avresan
  • Kuvertet från AFS
  • Avskedsmiddag för släkten
Ja det är inte så stora punkter, men jag tänkte att ni skulle få se nån bild eller nått. Vad vet jag, nu måste jag sova innan det går rikigt utför med min lilla tillfälliga (hoppas jag) förvirringsfas...
Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0