En liten update

Hello!
 
Sitter nu och tittar på handbollen! HEJA SVERIGE!! 
Idag har jag packat lite, fixat papprena för att få spela fotboll där borta, irrat runt lite, glömt bort vad jag ska göra! Kan säga såhär, jag blir galen på mig själv, minne som en giuldfisk!
 
Jag och Hedvig har också bakat en otroligt fin tårta som vi åkte ner på träningen med! Vi smakade lite också hehe... Den var god iaf!! Så nu har vi även sagt hejdå till fotbollslaget!
 
Imorgon ska jag käka lunch med mina fina vänner! Som kommer vara otroligt saknade i USA! Och sen ska jag säga hejdå till Lindbloms, även ni kommer vara saknade såklart!<3
Sen är det väl bara att försöka packa helt klart, för på onsdag vill jag helst bara kunna ta det lugnt (hahahahahahahhahahah)
 
Hörs imorgon!
 
THE cake
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0