Rossview Lady Hawks Soccer

Hey y'all!
 
Tänkte jag skulle uppdatera er på sporten! Jag har nu börjat spela fotboll här! Har dock bara hunnit träna 2 träningar. Första fotbollsträningen (alltså inte beeptestet) var faktiskt fruktansvärt tråkig! Jag fick träna med JV (Junior Varsity) alltså det lite sämre laget, eftersom det var min första träning! Alltså detkan havarit detvärstajag sett! Demissade bollarpåbollarpåbollar och kundeinteslåen passningrätt eller taemotbollen alls! Alltså heltgalethurdåligadevar! Detvardenvärstaträningen jagvaritmedom!
 
Igår hade Varsity (bättre laget) bortamatch så ingen träning, men vi fick mat innan de åkte iväg, Italienskt var det! Pasta och vitlöksbröd och allt! Helt okej att få innan en match!
 
Och idag hade jag åter igen träning med JV! Det var roligare idag och vi spelade mer match, lagetvardåligt idag igen... Demissadeheltseriöst öppetmål 9.8 gånger av 10! Skojar inte! Men de är verkligen snälla tjejer allihopa så det är jätteskönt!! Jag gjorde iaf bra ifrån mig så coachen pratade med mig efter träningen, så imorgon tränar jag med Varsity! Ska bli kul men lite nervöst såklart!
 
Och det är så varmt att träna! Helt galet! När man kommer ut från skolan (SOM ÄR ISKALL!!! Måste seriöst ha på mig långbyxor oxh kofta, skojar inte!!) är det som att gå in i en vägg, en ljus vägg! Det är såå varmt och ljust! Och man är ju aldrig ute under själva skoldagen, och det är svinkallt inne, så man har liksom glömt  bort hur varmt det är ute! Det är sjukt jobbigt att träna och svetten rinner!! Verkligen varmt! Och vi spelar i solen i två timmar, det är jobbigt kan jag säga!
 
Men nu är jag iaf excited att få spela med varsity, eller träna:) skönt att faktiskt träna också, det blir ganska mycket onyttigt här haha, och det värsta är att jag gillar det;)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Har du problem med mellanslaget eller ? :D

Svar: men haha nej jag ville inte skriva så man kan översätta bara, fall att nånilagetskulleläsa! ;) Det skulle inte vara så kul....
Lovisa

2012-08-23 @ 14:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0