My day

Hallå! Ska sova strax för vi ska till Nashville imorgon och köra ett mud run! Mer om det sen!
 
Idag var det pep rally i skolan! Har inga bilder för man får inte ha kamera, men nästa gång sa jag smygfota! 
Men oj vad häftigt det var! Precis som i filmerna! Alla skrek och det var cheerleaders och hejarramsor och allt! Så det var rikigt häftigt! Det är verkligen high school spirit för nästan alla hade skolans färger på sig under dagen och alla lärarna hade rossviewtröjor och en bra stämning! Alla gick och sa lycka till till spelarna osv!
 
Annars så lyckades jag och Elian komma sent till typ 5 av 7 klasser idag! Alltså det är helt sjukt hur mycket man kan gå vilse i den här skolan! Och skåpet fick jag inte upp förrens i slutet av dagen! Ni anar inte hur glad jag blev!!
 
Sen var det dags för första fotbollsträningen, och tror ni inte att ag väljer bästa dagen att börja...
"Okay girls, you've been practice for this for 8 weeks now, I expect good results! If you don't pass 27 you can't play in varsity"
- Dags för beep-test!
Japp tänkte jag det är kört! 1. Har inte tränat på 8 veckor... 2. Jag har inga gympaskor (eftersom jag naivt tänkte att det var fotboll...) 
 
Men tjejerna i fotbollslaget var jättesnälla och lånade ut sina skor när de såg att jag inte hade några, och alla presenterade sig och tyckte det var skitcoolt att jag kom från Sverige!;) Och jag klarade beep-testet! Så man skulle kunna se det som en lyckad första träning, även om jag var svimfärdig under och död efter! 
 
Sen fick vi skjuts av mom hem, där vi ducshade och träffade dad för första gången, han har varit iväg med jobbet så vi har inte träffat honom än (förrens idag då). 
 
Sen åkte vi tillbaka till skolan och gick på the football game! Hur häftigt och roligt som helst! Mer om det imorgon för jag ska upp klockan 5.15! Bilen till Nashville rullar klockan 6... 
Men jag kan säga att vi vann matchen! 
Let's Go Big Red, Lets Go!!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis och bra jobbat. Tur att du är envis, men smyg fota inte så du blir reglerad. Ha ha kram

Svar: Tackar, var dock helt död efter! Haha nejdå, då skyller jag bara på att jag är utbytesstudent, så det ska nog inte hända;) kram (och ps. de gillade mina presenter)
Lovisa

2012-08-18 @ 07:13:49
Postat av: Mamma

Vad bra. Har du gett allt? Eller sparade dy något till julklapp/ födelsedagapresent?

Svar: jag gav allt:) så om lotta har stickat vantar eller sockor eller nått får ni gärna skicka det :)
Lovisa

2012-08-19 @ 00:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0