My schedule

Till att börja med är klasserna är indelade i olika perioder! Jag har 7 perioder och alla är ca 45 minuter långa. Och jag har ca 5 minuter mellan varje klass! Jag börjar skolan 7.30 och slutar... ja det vet jag inte än... Efter det är det aktiviteter, i mitt fall fotboll, i kanske 1 eller 2 timmar.
 
Men såhär kommer iaf mina dagar se ut, och ja man har samma sak varje dag!
 
P=Period
Skriver med namnen på lärarna också bara för att det känns så himla amerikanskt haha
 
P1 - Algebra (Matte)  med Mr Greene 
P2 - Web Design Essentials (Web design, data nånting) med Miss Teeter
P3 - Vocal Music (Kör) med Mr Chartrand 
P4 - Economics (Ekonomi) med Miss Reed (Någongång under P4 är det lunch också)
P5 - Culinary Arts (matlagning & bakning) med Miss DelGandio
P6 - English (Engelska) med Miss Joosse
P7 - US History (Amerikansk historia) med Mr Sensabaugh
 
Så det är vad jag kommer göra om dagarna! Och efter det är det fotboll såklart (eller jag hoppas det;) ska prata med coachen imorgon)
 
Nu är min dator typ död, så godnatt på er! Ni får höra mer imorgon och ska försöka ta så mycket bilder jag kan!
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det blir långa dagar, vad kul att du kunde välja kör och bakning! Kram Mamma

Svar: Jo det är det, ställer klockan på 5 och kommer hem från skolan 5! Håller på att somna i soffan typ vid halv 9 på kvällarna, har blivit som du!! Ja det är kul! kram!
Lovisa

2012-08-15 @ 15:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0