Nu är det nära!

Hej på er! Ska försöka summera dagen och dagarna som varit nu.
 
Kan väl börja med att jag idag träffade mina underbara kompisar en sista gång! Ojojoj vad jag kommer sakna er! Är verkligen glad att jag fick chansen att lära känna er under det här året och det är ofattbart att jag inte ens kännt er i ett helt år än! Det känns som förevigt! Puss till er! 

bild från idag!

en av de fina presenterna jag fick från mina tjejor!

Och en bild från några veckor sen! 

Jag behöver väl inte skriva så mycket mer, ni vet vad jag känner och hur mycket ni kommer vara saknade! SKYPE säger jag bara!! 

Sen sa jag även hejdå till Elin, och Ida såklart och Helena och Classe! Kommer sakna er jättemycket! Men samma här, SKYPE! Och Elin glöm inte Allsång sen!!


bild från Öland på mig, Elin och Edvin! 

Sen har jag vart upp till mormor och fixat med datorn och skype! Som betalning krävde jag att hon gjorde sina köttbullar! OJ vad jag kommer sakna dom! Du anar inte mormor!



Fick även en present, för födelsedag, namsdag och avresa!



Jättegulligt tycker jag! Tack mormor!
 
Har även pratat med morfar och Monica idag, de ringde och önskade lycka till och pratade lite! Blir så glad av sånt!

Och alla meddelanden och kommentarer på facebook och telefonen, det värmer kan jag säga!

Sen för att ni ska få se nått gulligt kan jag säga vad jag gjorde för nån dag sen!



Sötaste Texas! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0