Rossview High School!


skolbussen!

framsidan 

the gym (Elin jag lånade två bilder från din gamla blogg, hoppas det är okej, annars får du säga till)

precis som i filmerna!

ni ska se hur det ser ut när folk faktiskt är i skolan! Alltså 1500 elever som ska till skåpen och nästa class samtidigt!

de här sakerna är riktigt svåra att öppna, de kan jag säga!!!

utanför the gym!! Har bara en bild från där inne just nu (se bild 2), de andra är på Elians kamera, så de får jag lägga upp senare!

Suddig bild på cafeterian, men jag ska försöka ta under lunchen!

parkeringen, är vanligtvis proppfull, men det här är efter skolan!

det är såna här lite överallt i skolan!

Och det är fett stort! Jag går vilse hela hela tiden!

Kommentarer
Postat av: Sigrid

oj! Stooort det verkar vara!

Svar: Haha det är det! Tappar bort mig mellan varenda klass! Helt sjukt! Och det mesta ser likadant ut!
Lovisa

2012-08-19 @ 00:58:04
Postat av: Matilda

ooooh tajata slitna jeans och v-ringad tröja !! blev du inte utslängd?! :D

Svar: haha nej som tur är är de inte så stränga med den! Kan till och med gå i shorts tror jag! :D
Lovisa

2012-08-19 @ 14:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0