Skulle publicerats igår!

Och idag då! Samma sak typ!
Fast jag åt lunch med Elian och Megan och typ 8 andra men jag kommer inte ihåg namnen!
Känner mig ganska dum för alla vet vem jag är! "Oh you're the swedish girl" får jag höra ofta haha;)
Sen fick vi böckerna och skåpen! För det första så får jag inte upp skåpet... Har försökt hur mycket som helst, tur att folk är snälla och kommer och hjälper mig! Helt okända människor, det är väldigt kul faktiskt!
 
Sen tog jag skolbussen hem, gillar inte skolbussen iof... Den är okej på mornarna men att åka hem! Usch, så mycket prat och småbarn och varmt haha! Men jag satt bredvid en väldigt snäll tjej som jag har 1st period med också! 
 

Skulle skriva mer på det här igår, men nu kommer jag inte ihåg det...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0