Welcome Party (från i söndags)

Så igår hade vi ett welcome party för mig och Elian! Det var trevligt, orkar dock inte skriva så en bild säger mer än tusen ord!

Fick den här muggen av Leah! Hon hade gjort den med skolans färger och mitt namn och på baksidan står det Rossview Hawks! Jättefin är den!

Den här dagboken fick jag av min liason Heather! Ska försöka skriva i den!

För er som undrar vad de här "klubborna" är så är det något som kallas för Cake Pops! Väldigt goda kan jag meddela! Det är alltså kaka innuti blandat med frosting och utanpå är det choklad och typ sprinkles! Ännu en gång Leah och Sydney som varit kreativa! Gult och blått för mig, Sverge och rött och vitt för Elian, Schweitz! Och Det röda är Jello med pretzels (stavas det så?? men ni vet vad jag menar, salta kringlor) och nån cream cheese frosting som grannen Michelle hade gjort! Gott! Och sen själva tårtan då! Yummy!

Kenzie gillar sin cake pop haha! Sötis!

The puppies!

Jessica, Dad och Elian! Slutatde med att vi alla åkte i poolen med kläderna på haha! Men det var kul!

Kommentarer
Postat av: agnes

finns det några snygga killar där då? :)

Svar: haha nja.. jodå några finns det haha, men inte "som i filmerna-snygga" tyvärr.. Inte vad jag sett än iaf haha, kanske hittar nån senare, för skolan är grymt stor!!;)
Lovisa

2012-08-22 @ 22:00:13
Postat av: Eva M

De där bakverken ser RUSKIGT amerikanska ut. Dina cupcakes är snyggare.

Svar: Haha det är de! Kaka mixat med frosting inuti och choklad utanpå med frosting och strössel.. Men det är väldigt gott! Haha tackar;)
Lovisa

2012-08-22 @ 22:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0