Godmorgon!

Okej så det blev inget inlägg igår, men jag har u en superbra anledning till det också hehe.....
Nja.. Jag gick upp klockan 9.30 la mig i soffan med ett rör pringles och juice och utövade min hälsosammalivsstil och låg i soffan och tittade på ungefär två säsonger av Private Practice, älska netflix! Åt lite kakor och chips till lunch (tat lungt mamma, det var en sån dag bara) och gick upp ur soffan klockan 5.30 PM. Då hade jag bara sett avsnitt på avsnitt! Gick upp, tog en dush, tittade på ett till avsnitt och sen dansade jag lite med Elian och Ashlee, åt pizza till kvällsmat och tittade på Black Swan. Sen bestämde vi (jag, Jessica och Elian) att vi skulle titta lite mer på tv, men vi tittade på The Girl With The Dragon Tatoo, alltså Män som hatar kvinnor. Den var på svenska med subtitle, så det var ju kul!

Upptäckte också att typ alla Wallander filmerna finns på netflix och resten av millenium triologin såklart! Kul ju!
Gick och la mig vid typ 3 och vaknade 12.30, så det var en riktigt lazy day!!
men nu ska jag försöka skriva ihop ett inlägg om julen!
Men jag tar det i ett separat inlägg :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0