Grattis min fina syster<3



Grattis på dig min söta lilla syster!! Älskar dig, och jag hoppas du hade en jättebra födelsedag i kalla sverige! Puss puss puss!!! Saknar dig och alla där hemma! Och jag längtar till vi får göra knäppa bilder, sånger och danser igen, har ju en del på min dator kan jag säga ;) Vet inte vad jag ska skriva mer! Älskar dig, saknar dig, men vi ses snart! Synd att man inte kunde vara med när du blir en tonåring, men jag antar att jag kommer få nog av det iaf senare... Hahaha:*
 
Och det är så fint foto på dig här ovan! Speciellt håret! Kommer du ihåg när jag gick upp klockan 6 fast jag hade sommarlov och gjorde det här, fast det tog typ två timmar! Och sen så ville du inte ha lockigt längre, nej för det var ju fult! Haha blev lagom glad kan jag väl säga... Men du lyssnade ju efter mycket om och men, och se så bra det blev! Så vacker är du!
 
Puss från storesyrran!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är världens bästa stora syster!!!

2012-12-15 @ 09:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0