Kör, Olive Garden, Paket, Skype, Läxa

2 inlägg på en dag, inte illa! 

Fick nyss ett paket från min familj i sverige! Blev så glad så! Och jag öppnade godispåsen matilda, men resten får vänta till julafton, svårt! Men jag ska klara det!

Kom precis hem från skolan och middag, vi hade ett kör rep till klockan 5, vi har en julkonsert på torsdag, och nej, inte alls fryxkvalité haha;)
Sen åkte vi till en italiensk restaurang called Olive Garden, det var gott, tog ju inte mest speciella maten haha, spagetti och meatsauce, men jag smakade Elians svamp ravioli, mycket gott. Och mätt blev man för man fick både soppa, breadsticks och mat och en efterrätt, så nu behöver jag nog inte äta förrens .... om nån timme haha! 
 
Men det ser ganska bra ut, vägde mig igår också, exact 4 månader sen jag kom hit (eller ja, lämnade sverige, för min resa tog ju lite längre än planerat haha) Känns så konstig att tänka på det, känns som det var evigheter sen men samtidigt inte alls långt bort, och jag blev chockad när jag fick veta av Hedvig att hon redan har flygbiljetterna hem! G A L E T !
 
Men vilket fall, vägde mig och Hanna Svender det ser ut som du fortfarande är i ledningen ;)
 
Nu ska jag skypa lite med Hedvig, ni borde förresten läsa hennes blogg! Den hittar ni i mitt länkarkiv eller här :) jättefin blogg! 
 

Och nu har jag skypat med henne haha, så nu är det dags för US History, yey!....

Kommentarer
Postat av: Matilda

Var det gott godis? :D

Svar: oh ja! :D
Lovisa

2012-12-11 @ 09:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0