Min jul i Amerika

DECEMBER 23:
Som jag skrev tidigare så skulle vi ju åka in till Nashville, och det gjorde vi. Vi åkte till Dave and Buster's i Opry Mill (mall). Dave and Buster's är som en jättestor spelhall med resturang och sånt. Jag tror jag berättade om Chuck E Cheese, det är samma sak, fast det här är större och för vuxna rather than barn.  

Så vi spelade massa spel, åt och gick runt i the mall lite grann, sen åkte vi för att titta på en ljusshow, vi öppnade bagageluckan och satt där och kollade. Man ställde in radiokanalen och sen var ljusen i takt till musiken, det var jättehäftigt! Undra hur många lampor som har gått åt där!
Spelade in en film så ni kan se!
 



suddig bild på mig och kenz
 
Sen efter det åkte vi hem, eller först svängde vi in till McDonalds och köpte glass haha!
 
DECEMBER 24:
Har ni ju redan läst om, men basically, skypade, bakade kakor och åkte till Ashlee
 
DECEMBER 25:
Så christmas day! Vaknade klockan 8 av att Kenzie kom och väckte oss! "TRICK OR TREAT SISSIES" Haha hon råkade blanda ihop några holidays! men hon blev korrigerad så "HO HO HO MERRY CHRISTMAS" Vi fick våra julstrumpor och öppnade dem, godis och ett Starbucks card och ett gift card till iTunes!
 
Sen gick vi ut till vardagsrummet och öppnade julklappar! 


så nu har min nagellackssamling växit lite...
 
Jag fick såå mycket fina saker!
Från sverige fick jag Sunes sommar, Pippi Långstrump, en tomte från Gotland, Dumle, Tidningar, kort, örhängen, och godiset kom i går btw familjen! 
Sen från min familj i USA, fick jag halsdukar, kläder, smink, nagellack, tygtavla, solkräm, The lucky one, godis, vantar av kenzie, starbucks card, iTunes gift card, Wipeout spel till xbox, chokladfontän och sen biljetter till: The Lion King; en annan musikal med typ trummor och sånt; en kinesisk show och så ska vi gå på fotboll (alltså soccer) Amerikanska damlandslaget mot Skottland, i Nashville den 13 februari! Är inte det helt fantastiskt! 
Sen fick jag även lite mer julklappar, av Ashlee, Sandi och Will fick jag en Snobben gosedjur och en plånbok, varmchoklad och ett gift card till iTunes. Av Bob och Leah fick jag ett $50 gift card på Forever 21! Yey, more shopping!
 
Så himla tacksam över alla fina presenter! Tack!!
 
Så vi öppnade presenter sen kollade vi lite på film och städa lite innan vi gjorde oss klara. Vid två tiden kom Bob, Leah, Sydney, Dane och Sophie och vi spelade lite spel och sånt, gjorde i ordning maten, Sen kom en jobbarkompis till mom, vi spelade dansspelet och sen åt vi lite, eller ja inte så lite! Matkoma deluxe! 


jag och Sophie framför brasan

Ashlee, Sophie och Kenzie

jag framför brasan
 
Det var iaf en väldigt bra amerikansk jul!

Kommentarer
Postat av: Ida

Gud vilken häftig ljusshow! De lägger ju ner lite mer jobb än vi svenskar med sånt... Haha

Vilken mysig jul du verkar ha haft också! Fullt upp så du förtjänar lite slapp (därför man har lov väl?!)
Vilka gulliga mys/pyjamas byxor du hade, speciellt inhandlade för julen? Och Lovisa, hur ska du få hem allt igen? Herregud vad grejer du har redan!

(Superbra att du kämpar vidare med bloggandet också, det är så roligt att läsa! )

Ha det bäst hurru! :)

2012-12-31 @ 00:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0