Ugly sweaters är förnamnet!

Hallå hallå!
 
Tänkte berätta lite om gårdagen:)
Började med att gå upp, käka lite frukost och göra mig klar, sen åkte vi till Hobby Lobby, alltså gud vad jag älskar den affären! Superstor affär med hobby grejer och inredning!
Vi shoppade runt där i nån timme tror jag och sen åkte vi hem och Elian gjorde klart sin ugly sweater, jag blev klar med min i förrgår:) sen fixade vi lite med julklappar och min ornament som jag köpte på hobby lobby satte jag upp i granen! Blev förvånad att du lät mig mom ;)
sen gick jag ut i vardagsrummet och tittade på Rudolph the red nose reindeer haha!
 
Sen gjorde vi oss i ordning för att åka till Kentucky för att gå på min värdpappas chefs ugly christmas sweater party. Och Kentucky är väldigt nära, om ni undrar;) Jag tyckte det kändes som att vara med i en amerikansk julfilm där. Alla hade fula tröjor och det var mysigt! Men de hade en katt och min värdmamma är allergisk så vi stannade inte så länge, men det var roligt iaf!:) Tog inga bilder där, men vi tog lite innan, kommer här:)
 


Min fina ornament! Lite av ett inside joke

Och våra ugly sweaters före:


och efter:

Älskar mom's, den lyser om ni inte förstod det! Och vi har ett kort på hela familjen -Kenzie men jag har inte det nu, men när jag får det så visar jag er, dad's tröja lyser också!
 
Nu ska jag titta på julkalendern och sen gå upp! I eftermiddag ska vi åka till Nashville för lite mer shopping, jag har fortfarande några julklappar som måste inhandlas! Sen efter det så ska vi äta middag och kolla på ljusen på Opryland! Så det kommer bli en bra dag! 
 
Mer uppdatering senare!
See y'all!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Lovisa! Tack så mycket för de fina kläderna till Albin och Malte. Vi hade precis tänkt köpa nya fleeceoveraller till dem så det passade perfekt! :) Kul att läsa att du har det bra "over there". God jul och gott nytt år! Kram, Anna och Jon-Emil

Svar: Hej! Det var så lite så, hoppas att de passade i storlek och så. Haha vilken tur då!:) God Jul och gott nytt år till er med! Kram Lovisa
Lovisa

2012-12-23 @ 22:07:30
Postat av: Helena

God Jul Lovisa! Vad häftigt att få fira en amerikansk jul. Allt är ju lite mer....( eller kanske mycket mer). Snygga ni var i tröjorna:)

Svar: God Jul!! Ja det är spännande, annorlunda! Saknar dock den svenska julen en aning! Men men, det får man ju nästa år igen, får passa på att njuta av den här! Haha tack, supersnygga verkligen ;) hälsa alla! :)
Lovisa

2012-12-24 @ 09:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0