Victoria's Secret Reward Card!

Halli hallå! 
 
Jag måste få berätta om något fantastiskt som hände mig igår!!!
Jag var at the mall och skulle leta julklappar till Elians familj. Och jag skulle även gå in på victoria's secret och köpa mig en behå, för jag hade tre secret reward cards där. 
Det är som ett present kort som man fick när man handlade för en viss summa, och jag hade tre. och på kortet finns det minst $10, men det kan också finnas, $50, $100 eller $500. Sen får man se i kassan hur mycket dem är värda. 
Så jag valde ut en fin behå och skulle betala, lycklig att veta att det var åtminstonde 30 dollar. Men när jag skulle betala, så stannade hon typ up, och bah, alltså det här kortet är 100 dollar! Och jag bah, va skojar du med mig! och hon bah: nej, gus så kul det är det första kortet med mer än 10 dollar!
 
Alltså förstår ni vad lycklig jag blev! De andra två var 10 dollar, men jag fick alltså 120 dollar! Så då köpte jag en till behå, haha! Så jag köpte två behåar som skulle kostat 132 dollar, och jag betalade 13, är inte det helt underbart bra!!
 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Men tjejen lider du av kronisk
"påssjuka"
Kram

2012-12-13 @ 10:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0