Lite mer info från AFS!

Fick ett mail från Afs idag! Där stog det om vad som kommer hända under våren och så!
¨
Så det som kommer hända är:
Mars - Visuminformation skickas hem
April - en broshyr skickas hem om kulturkrockar
Maj - Infobroshyr från USA skickas hem, får mer info om förberedelselägret och visum ska fixas
Juni - Förberedelseläger
Augusti - Avresa!!!
¨
Sen under tiden (snart hoppas jag) så kommer jag få mer info om familen och ta kontakt med dom, vill veta mer och har så många frågor! Typ vad ska jag ha med mig för typ av kläder? behövs en varmare jacka? har dom planerat in nått speciellt? hur är den andra tjejen osv.
¨
Och en ändring eller det är nog jag som tagit fel bara, men iaf jag åker 9 augusti, jag trodde som sagt att det var den 8 augusti men det är det alltså inte.
Och det är vad jag förstår bara ett avresedatum så då åker alla afs:are samtidigt fast från olika flygplatser då, men det borde ju vara ganska många som åker från stockholm så då borde man ju få resesällskap iaf! Toppen!
Åh nu längtar jag mer än någonsin!
¨


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0