Sjuk

Hej på er!
Har inte skrivit på ett tag och kan inte skylla på att jag inte haft tid, för det har jag haft nu i några dagar. Men jag kan väl skylla på att jag har haft över 39 graders feber och legat nerbäddat i sängen i 3 dagar nu! Kände redan i onsdags att jag mådde dåligt, men det var mycket som hände i skolan så jag gick iaf, sen kom jag hem och hade typ 38.5 graders feber... Febern har väl gått ner lite idag, men halsen dödar mig och rösten är väl nästan obefinntlig. Var hos läkaren idag, men det visade inget så det är förmodligen nått virus. Men är väl lite på bättringsvägen iaf, så det är ju skönt! Men det blir ingen bandy för mig i helgen.. Synd, är inte många matcher kvar nu och sen lär det dröja ett bra tag innan jag får gå ut på isen igen, känns inte som dem spelar bandy i Tennessee... För övrigt så väntar jag på att höra mer från USA, men johan på afs är ledig till på måndag, så förhoppningsvis får jag veta något då, håller tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0