Tredje gången gillt

Tredje inlägget på en dag, rekord!
Har fått svar från AFS idag! Såhär ligger det till:
Inget har förändrats med min placering (skönt)! De letar fortfarande efter en till student som ska bo i samma familj som min. Skolan i USA har lite pappersarbete kvar, men när det är klart så kommer jag få all information om familjen! Dom tror att jag kommer få den informationen i mitten av mars, så det är ju ett tag kvar, men nu har jag iaf fått veta ungefär när :)
Så nu vet ni det senaste från usa! Lättnad att höra att allt är som det ska iaf!
och kan inte fatta att det är 6 månader kvar! Ett halvår! Nyss kändes det väldigt väldigt långt borta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0