Hittar ingen passande rubrik...

Hellooo!
Tänkte att jag skulle köra en liten plus & minuslista idag
¨
+ Det fanns semlor hemma idag
+ Jag fick A på en uppgift i skolan!
+ Dagarna i "räknaren" tickar neråt, 167 dagar kvar idag
+ Sportlovetet börjar på måndag, eller lördag om man så vill
+ Är fett taggad inför USA
+ Nästan helt läxfri och inga prov eller inlämningar den här veckan
+ Åker till Idre på söndag för en hel vecka med skidor!!
¨
- Det händer inget på USA-fronten
¨
Kommer ihåg när jag började läsa massa utbytesbloggar och alla, verkligen alla skrev hur mycket man fick vänta. O man ska sammanfatta tiden innan ett utbytesår är det väntan. Även om det finns massa andra känslor inblandade så är väntan alltid med på ett hörn. Har nog inte riktigt förstått hur mycket väntan det faktiskt är tills nu, ändå har jag redan fått värdfamilj, men jag har inte pratat med dom än. Som jag kanske nämnt tycker afs att jag ska vänta lite, vet egentligen inte varför men jag väntar väl ett tag tills jag får all info om familjen, mailadress och så. Och johan trodde det skulle bli nån gång i mitten av mars, alltså inte så jättelång tid kvar..
Håller tummarna för att det ska gå snabbare bara!
¨
En sak till! Vet inte riktigt vad jag ska skriva om så är det nått speciellt ni vill veta, säg till!
¨
Har dessutom börjat spela det här roliga spelet på mobilen
¨

Jättekul är det men jag känner mig så otroligt dum på vissa. Craziness heter det och kan laddas ner på appstore, do it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0