Who run the world (girls)

Ja, för att kort sammanfatta dagen:
  • Jag har suttit i bombardier arena i typ 5 timmar och tittat på en massa cheerleading
  • Jag har hört låten run the world (girls) X antal gånger
  • Jag har hört mormor dra in ett djupt andetag och sedan hålla andan otaliga gånger (varje gång någon kastades upp i luften, och hallå det är cheerleading haha)
  • Syrran och hennes lag kom tvåa i sin klass och det äldre laget i samma klubb fick guld i sin klass! Grattis!
  • Jag har även blivit besviken för att fikabrödet var väldigt torrt...
  • Och nu sitter jag framför tvn med dator i knät och väntar på besked om hur det går för syster nummer 2 som spelar kvartsfinal i nån fotbollscup, den borde vara slut om typ en minut.
  • Ska dessutom läsa 25 sidor ur en bok tills imorgon
  • Just det får inte glömma alla otroliga cheerfaces som jag kallar det... hahaha
.
Här har ni dom! Maja och hennes lag: Spinners Cheer United, Snakes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0