Söndag

Jahaja, ytterligare en vecka har gått, och det betyder att jag är ytterligare en vecka närmare USA. USA! Tror det är det enda jag tänker på och framförallt allt jag pratar om, stackars mina fina vänner som får höra mig tjata om det här dygnet runt!! Har ofrivilligt lyckats hitta lite deppiga bloggar om misslyckade utbytesår och känner hur modet sjunker, tänk om jag blir en av dom som typ tvingas avsluta sitt år och återvända till Sverige besvikna och ledsna, är lite orolig. Men har också läst nån blogg där det är fantastisk och helt otroligt. Kan ju bara hoppas på att mitt år blir så, men det återstår att se...

Snart beger vi oss mot födelsedagsfirande hos kusinen (dvs passerar trädgården in till nästa hus, haha) Det var min söndag det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0