Tisdag

Tisdag idag och har fortfarande inte hört nått mer från afs, segt. Väntar på besked om min ansökan i USA och att de ska börja leta efter värdfamilj. Snart tror jag att jag skickar iväg ett mail till afs, men jag har bestämt mig för att vänta till februari, sen så! Har ni förresten tänkt på att det snart är februari, typ hela januari har gått (!) och hur snabbt gick inte det?! Något jag kom att tänka på just nu bara. Ganska lugnt i skolan nu, men känner på mig att det snart drar igång igen, bara att passa på att njuta av lugnet. Slutade vid lunch idag så det fick bli lunch på spicy med några från klassen istället för chili con carne i skolan, det var trevligt och gott:)

ska försöka skriva ett inlägg där jag svarar lite på frågor och lite allmänt runt usa som jag inte nämnt, så har ni nå frågor så får ni gärna fråga på! :)




och en bild på mammas goda semlor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0