Reunion med gänget med stort G och VM-GULD!!!

Hej på er! Igår var vi hemma hos några kompisar och hade en reunion med det underbara gänget som vi var i Italien med. Vet inte om det var dom vuxna eller vinet som pratade men det börjades iaf diskuteras om att göra en resa till tillsammans, denna gång till Florida. Vi får väl se hur det blir med det... Hoppas bara att det blir innan augusti så jag kan följa med! Kollade på hockeyn också. Lagom trött där när förlängningen började... Men lyckades faktiskt hålla mig vaken och såg till och med prisutdelningen. 5.10 hann klockan bli... Men bra jobbat killar! Stolt svensk här!



Precis som vanligt har jag ingen vettig update om USA just nu. Därför tänker jag skriva om hur och  varför jag valde just AFS. Men det gör jag till ett eget inlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0