20 juli, och 20 dagar kvar!

Helloo!
Idag är det 20 dagar kvar! GALET!!!!!!!!!!!!!!
Jag kan räkna ner nu med fingrar och tår haha, helt otroligt!
För övrigt så jobbar jag och försöker att ta vara på tiden som är kvar... eller iaf när jag inte är helt slut efter jobbet;) Igår blev det bio med Elin och ikväll blir det grillning med kusinerna och pappa och Maja!
Helgen är uppbokad med vänner och sen kallar jobbet igen på måndag! Om man säger såhär... jag har resten av tiden i sverige ganska inplanerad, på gott och ont!
 
När jag får tid ska jag skriva ett inlägg om min skola också! Men nu börjar det bli tomt i huvudet om vad jag ska skriva om, några förslag?
 
 
om 20 dagar så...
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Längtar efter inlägget om skolan! Annars kan du skriva om förväntningar, packningsolaner och lite allmänt om vad som rör sig i ditt huvud haha ;) kram

Svar: Va bra! Ska verkligen försöka hinna skriva det! Tack för responsen! Det kommer jag skriva om:) kram
Lovisa

2012-07-20 @ 22:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0