23 dagar kvar!

Nu så, här kommer äntligen inlägget som jag sagt att jag ska skriva!
Vet inte om det är så speciellt men det är iaf en update!
 
Det har hänt ganska mycket på usa-fronten men mest småsaker som gör att man blir ännu mer taggad! 
 
Mycket händer på facebook för tillfället och jag och elian har haft en del kontakt. Jag tycker att vi kommer överens jättebra och det känns som om det kommer bli bra det här! Vi pratade lite om hur i trodde det skulle bli att säga hejdå till våra familjer och kom in på sorgliga filmer! Så nu har vi ett par stycken som vi ska se tillsammans och gråta till haha!
 
Sen har jag blivit inbjuden till ett evenemang på fejjan! Nämligen Elian & Lovisa's Welcome Party! Skoj! Jag är så glad att jag ska bo i min värdfamilj! Jag är såå taggad!!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag måste bara fråga en sak, ska du och elian bo i samma familj? Är en känt läsare så har inte hängt med så mycket. Hoppas du får ett awesome år i USA! Lycka till!

2012-07-17 @ 22:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0