Fortfarande 23 dagar kvar...

Jag måste bara fråga en sak, ska du och elian bo i samma familj? Är en känt läsare så har inte hängt med så mycket. Hoppas du får ett awesome år i USA! Lycka till!
 
Tänkte att jag svarar på en gång:)
Ja jag och Elian ska bo i samma familj, så vi kommer bli som systrar:) Kan väl skriva lite snabbt om henne också:)
Hon kommer från Schweiz (har alltid lika svårt att stava det haha) och är född 1995, precis som jag. Hon är också sportintresserad och även intreserad musik, om jag förstått det hela rätt och det är ju jag med! Så det kommer nog bli jättebra! Vi kommer gå i samma skola och troligtvis ha några klasser ihop:) Vi får se hur det blir med det när vi har vart i skolan och valt!
 
Kul att du hittat hit iaf!:) Haha det hoppas jag med;) Tack så jättemycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0