Lite funderingar i ett värkande huvud!

Hej på er!
Om ett tag kommer Emma hit, så vi ska titta på film och mysa! Sista gången jag träffar henne på ett år!! SJUKT! Åh sorligt! Sen kommer hon åka iväg och kommer inte hem förrens efter jag har åkt! :'(
 
Annars har jag varit ute på rikiga (traffikerade) vägar idag för första gången. Ingen krock och ingen större trafikfara! Kul var det i alla fall! 4 rondeller klarade jag mig igenom också! 
 
Men nu sitter jag här med årtiondets huvudvärk... Antar att det var för att jag spännde mig så mycket under den där timmens körning haha!
 
Men det är sjukt att man redan ska behöva säga hejdå till sina vänner! Men å andra sidan är det ju inte så lång tid kvar... 
Imorgon åker jag till Göteborg och är där i 3 dagar sen är det lite jobb och två dagars mys med kompisar sen bär det iväg mot öland för några dagar och sen är det ytterligare lite jobb, sen kommer alla hejdå och packning.... Ja när jag skriver det inser jag hur lite det är kvar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0