Nya människor hela tiden!

Hello to you all!
Idag har jag jobbat hela dagen, det tar på krafterna men det är roligt i alla fall!
Har haft ytterligare kontakt med min kommande familj under dagen och de är underbara! Har också gått med i en grupp på facebook för alla utbytesstudenter i Tennessee 12/13 och jag vet inte om  ni minns att jag i början skrev att jag skulle bo med en tjej från Brasilien, men att skolan inte tillät att hon bara skulle läsa i ett halvår. Men nu skrev hon iaf till mig och hon bor bara en knapp timme bort och vi kom fram till att vi kommer vara på samma läger och så under året, så det var roligt!
 
Annars ska jag försöka så smått att börja med min packningslista! Svårt det här! Försök själva att komma på vad man ska ha med sig för ett helt år på 20 kilo!!!
 
Och imorgon är det ju det där satans blodprovet (ryser bara jag skriver det) hoppas bara att jag inte är allergisk eller att det visar nått så jag måste göra ett pricktest också, vet inte hur mycket nålar jag klarar av....
 
Nu tänkte jag slå ihop en kladdkaka och överraska mina kollegor (vuxenpoäng) med lite go-fika på fredagen!:)
 
Och kommentera gärna då och då! Blir så mycket roligare att blogga då!
 
Jag vill veta, är nyfiken! Vilka är ni som läser min blogg?
 
Sov gott och titta in igen! 
Puss o kram
 
bild från weheartit.com
 

Update:
Glömde ju säga att jag idag skickade ut inbjudningar till mina kompisar för att ha avskedsmiddag! Svårt att hitta datum när alla kan! Och man inser att man inte har mkt tid att spela på!
 
 

Kommentarer
Postat av: Greta

Utbytesstudent i Washington state:)

Svar: Åh va roligt!:)
Lovisa

2012-07-05 @ 23:01:04
URL: http://momentsbygreta.devote.se
Postat av: Emma

Heeeej!!!!
Jag heter Emma och ska åka till USA som utbytesstydent om ett år efter att jag har gått ut tvåan. Jag läser din blogg FLITIGT och blir jätteglad när det kommer nya inlägg. Denna bloggen är nig faktiskt den bästa av alla utbytesbloggar jag läser just nu. Jag vill läsa ALLT om utbytesåret så snälla skriv på om förberedelser, förväntningar, värdfamiljen, skolförberedelser, tankar, organisationen ja Allt sim har med USA att göra :-) ha det bäst //Emma

Svar: Hej Emma! Åh va den här kommentaren värmde! Haha den gjorde min dag! Va kul att du tycker jag skriver intressanta saker! Jag ska försöka skriva så mycket jag bara kan om allt och inget! Tack! Du får ha det bäst du med! kram Lovisa
Lovisa

2012-07-05 @ 23:01:11
Postat av: Jennifer P (USA Mom)

I was excited to see that Raissa was going to be close to us. I was disappointed not to be able to host her but glad that you would still get to meet her.

Svar: Yeah me too! She seems really nice and we have talked about seeing each other in the end of august, but we can talk about that later or on Facebook:)
Lovisa

2012-07-11 @ 16:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0