Om nervositet!

Hej! 
Jag vet inte om jag har så mycket att skriva just nu!
Jag har sagt mitt första "officiella" hejdå idag! Till min frisör som jag kännt sen jag var liten. Så nu börjas det antar jag...
Sen fick jag en förfrågan att skriva lite om min skola och lite av klädreglerna och så, så det kommer men jag måste ha tid först att kunna läsa igenom allt och sammanfatta det! Och just nu är det lite ont om tid, så det får bli ett sånt här roligt och givande inlägg istället!
 
Kommer ni förresten ihåg att jag skulle skriva hur jag kände i varje inlägg! Hur länge höll det? 3 inlägg?
Jaja när jag väl nämner det
 
Dagens känsla: Taggad! Pirrig (på ett bra sätt)

En fråga jag ofta får är om jag är nervös och svaret är nej, än så länge. Men jag kan tänka mig att när det det börjar närma sig så blir det annorlunda! Skulle kunna tro att det blir typ såhär:
 
2 veckor kvar: Stressad, börjar bli nervös!
 
1 vecka kvar: Nervositeten har ökat och det blir svårt att sova
 
Några dagar kvar: Kan inte längre äta!
 
Dagen innan: Gråtattacker, ingen sömn eller mat och den maten jag fått i mig ligger nog inte kvar i magen länge! 
 
På flygplatsen: Värre än det över! Plus lite svårt att andas också!
 
På planet: Nervositeten börjar släppa (önsketänk) och omvandlas till samma känsla som jag har nu, och är anledningen till att jag åker! Känslan av något helt nytt och ett grymt spännande år!
 
Haha vi får väl se om något stämmer in, men jag vet att om jag bara tar mig igenom den nervositeten så kommer det bli så bra! Jag vet ju att jag vill göra det här och det känns sjukt bra nu, måste bara komma ihåg den känslan när nervositeten är som värst!
 
några fina och inspirerande bilder!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0