Tolv, twelve, doce osv.... (haha kunde inga fler...)

Hej på er! 
Idag är det bara 12 dagar kvar och har massor att göra innan det är dags att åka! 
Imorgon åker vi hem från Öland, som btw har varit super! Vill inte åka hem än...
 
När jag kommer hem har jag några saker som MÅSTE göras.
  • Färdigställa packningslistan
  • Börja packa
  • Börja tömma mitt rum och packa ner allt i flyttkartonger
  • Städa ur rummet
  • Köpa ett par nya jeans (äger just nu inga par som inte är hål i, för små eller färg på, blir väl så om man jobbar i en färgaffär..)
Sen måste jag ju såklart säga hejdå till mina kompisar och familjen!
Ska också fixa en matlista som vi ska följa nu de sista dagarna! Måste ju passa på att äta favvomaträtterna!
 
Men jag är fortfarande inte sådär nervös som jag trodde jag skulle vara! Lite konstigt, och börjar bli orolig att jag är för lugn! Men om en vecka får vi väl se hur det är då, med bara några få dagar kvar!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0