Thousands of emotions in one word?

Hej på er! Tiden flyger fram som vanligt och dagarna bara går! Önskar att jag kunde skriva att jag fått veta mer om min värdfamilj, men icke sa nicke! Jag skulle ju tydligen få informationen i början av juni, och nu är det väl snart mitten av juni (herregud!!)
¨
Annars så är nästa händelse inför utbytesåret avreselägret som är på lördag och söndag i stockholm, så då bär det av dit! Ska bli kul att träffa dom andra från afs:)
¨
Vet inte hur jag skulle säga att det känns just nu... Fortfarande ganska overkligt tror jag eller nervöst, roligt, sjukt, fantastiskt, ja ni jag vet faktiskt inte... Ska klura på den! Tror jag ska försöka beskriva känslan som jag har precis när jag skriver med ett ord i varje inlägg, kan ju vara kul och se om det förändras:)
¨
Just nu är jag: Längtansfull (inför USA) & Frustrerad (Med tanke på vilken skitmatch Sverige gjorde! Det är vid såna här tillfällen man är lite mindre svensk och såna gånger vi vinner eurovision då är man blå-gul rakt igenom, roligt hur det kan vara)

(nejdå, jag är fortfarande så svensk som man kan bli! det är bara att ladda om inför nästa match)
-
När situationer suger:
"Det blir vad man gör det till"
"Det kunde varit värre"


Kommentarer
Postat av: hedvig

hahahahah "det blir vad man gör det till". alla utbytisars favoritmotto!! (men ett väldigt bra)

2012-06-12 @ 22:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0