Avslutning på Jensens

Hemma från Jensens Bøfhus och avslutningen med bandylaget! Väldigt trevligt var det med god mat, bra service faktiskt och massa skratt och roliga minnen. Tråkigt att det är slut, men försäsongen börjar ju snart iaf, haha! Sedan körde vi gissningsleken "hur mycket kommer lovisa gå upp/ner i vikt i usa?" haha några var snälla och sa -1kg och andra mer rakt på sak och gick upp till + 9,5 haha! Men jag tycker inte att det är ett sånt känsligt ämne för mig, jag räknar nästan med att gå upp i vikt, det är väl det vanligaste. Själv skulle jag gissat på sisådär 10 kg, haha!Självklart kommer jag att försöka hålla mig kring det jag väger nu och träna så mycket som möjligt, men jag inser att det kan vara svårt att inte gå upp i vikt när man bor i usa, hemlandet av skräpmat. Så det tycker jag att alla utbytesstudenter ska sluta oroa sig för, det är väl bättre att man ställer in sig på att gå upp och sedan träna och försöka må bra i allmänhet. Jag tror mer på att vikten bara är en siffra. Mår man bra fysiskt  och psykiskt och känner sig fin så ska inte siffrorna på vågen avgöra om det är bra eller dåligt. Nog om viktprat, här kommer lite bilder! Och jag är för oteknisk för att kunna vända dom rätt...
.
mitt megaglas med dricka, american size!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0