Flyg bokat! Till USA den här gången

Idag (eller igår egentligen, men men) fick vi ett mail från Tranås Resebyrå där man fick ett erbjudande om flygbiljett till USA. Tror jag har nämnt att afs har ett samarbete med tranås resebyrå och ordnar gruppresor så alla som åker från arlanda och ska till new york som ankomstflygplats som åker med afs åker med samma plan! Man behöver inte tacka ja till erbjudandet, men vi valde att göra det. och det som är bra så är att jag kommer att få åka med fler studenter och min kompis här från västerås, skönt!
¨
Det blir verkligare och verkligare för varje dag. Eller det börjar bli verkligt att man ska åka iväg. Men om man tänker på hur länge man ska vara borta blir det helt overkligt igen! Först när man fick värdfamiljen, sen när man fick avresedatumet, och nu: den exakta tiden!!
¨
Såå... den 9 augusti kl 06.50 lämnar jag svensk mark och beger mig först till paris (mellanlandning) och sedan vidare till New York JFK!
¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0