Jaha och nu då??

Fick ytterligare ett mail från afs idag som svarade på frågan om värdfamiljen och när jag kan kontakta dom osv. Kanske inte det roligaste beskedet dock...
Fick veta att det fortfarande inte är klart med allt pappersarbete och att det inte skulle vara det förrens den 1 juni.... så de tycker fortfarande att det är bäst att vänta med att kontakta dom och familjen är också ombedda att vänta så jag antar att det bara är att vänta till 1 juni... Skitjobbigt, så jag skickade ett mail till och frågade lite vad som är det värsta som kan hända typ. Asså när jag skriver det här känner jag att jag typ har förstorat upp problemet, om det ens är nått problem liksom, typ att jag är riktigt dålig på att vänta... Kan bli riktigt trött på mig själv ibland haha!
.
Måste bara påpeka hur underbart vädret är idag också! Riktigt varmt och soligt:D så vi bestämde oss för att gå och köpa glass efter skolan och sitta i och bara njuta av vårvädret! Imorgon blir det matteprov och jag fattar INGENTING! och så ska jag baka en amerikansk chokladtårta till vår fika/film-kväll med tjejerna i klassen på fredag. Men mer om det kan vi ta i ett annat inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0