sjätte mars tjugohundratolv

Hello readers!
Snart är det dags att bege sig ner mot rocklunda för bandymatch! Mormor är här och lagar sin underbara köttfärslimpa med potatismos och lingonsylt. Alltså det kommer jag sakna så stört mycket tror jag, all svensk mat!
Slutade tidigt idag och begav mig hem, tänkte jag skulle hinna med att göra matten, som jag ligger lite efter i, hehe.. Men tror ni det blev av? Nix! Istället satte jag igång radion på hög volym och gjorde en sockerkaka och nu har jag typ ätit upp halva (fetto). Kom på att jag måste jobba med företagsekonomi till imorgon också, och det är nya avsnitt av desperate ikväll, hur ska detta gå??
Och så bra på att prioritera som man är så har jag skrivit ner lite på en packningslista till usa, jag vet, lite tidigt. Men vad gör man inte för att slippa matteboken!
¨


Kommentarer
Postat av: Ida

Självklart, jag har länkat dig nu!:)

2012-03-06 @ 19:49:37
URL: http://whenifallasleep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0