Vädret är kanske inte på vår sida...

Igår åkte matilda, maja och pappa hem så vi åkte ingen slalom, för dom behövde skjuts. Dessutom var det typ 10 grader ute och backarna var helt slushy. Så vi åkte lite längdskidor istället, det gick väl ganska bra, försökte mig på att skatea utanför spåret och det var ju faktiskt kul! 4 vurpor blev det dock, hahaha. Ingen Kalla eller Hellner i mig inte... Som Johan sa i spåret
- Nej, jag tror slalom är mer min grej!
¨
Idag skulle vi göra ett nytt försök men det blev bara ett åk, för det blåste för mycket så det var bara en knapplift som var öppen, kul...
Efter det gjorde vi en utflykt till nått ställe som jag aldrig lärde mig namnet på. Det var inte mycket att se så vi vände hem mot stugan och åt hamburgare. Nu sitter jag i soffan och kollar på nån film som jag inte vet vad den handlar om. Men senare blir det nog en till vända med längdskidor!
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0