Paintball!

Det här skulle ha publicerats igår, men det fungerade inte, men nu så!
Hej! Idag har vart en fullsmockad dag med bland annat fotbollsmatch, paintball och middag på restaurang med mitt gamla fotbollslag:) kul att träffa alla igen och roligt med paintball!
Eller egentligen har hela helgen gått i ett, med födelsedagsfirande på fredag kväll och jobb och klassfest på lördagen:) så om jag ska sammanfatta det hela kan jag väl säga att helgen varit super!
Börjar närma sig juni också! Och förhoppningsvis får jag mer info om min vfamilj då! Håller tummarna!
Tiden har gått så otroligt snabbt och om två veckor är det SOMMARLOV!! Kan ni fatta? Sjukt! Nästa torsdag!
¨
¨
hela gänget!
blev skjuten i bakhuvudet! Observera att kulan faktiskt sitter kvar i håret...
Fick även ett skott på masken så att färgen gick igenom! Smakade mindre gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0