Svar

Hej hörrni!
Ska svara på en fråga som jag fick av Emma om regionsvalet:) om man får välja en eller flera regioner.
¨
Jag tror bara att man får välja en, eller jag valde bara New York och det var inte så märkvärdigt med själva valet, man behövde inte fylla i nå papper eller så. Jag mailade bara till Johan när jag bestämt mig och sa att jag ville ha New York och han svarade att han skulle lägga till det i systemet. Tror inte man behöver välja något nummer 2, och om man är ute i god tid är det inga problem att hamna i den regionen man vill till. Men jag kan tänka mig att det är bra att ha tänkt ut ett nummer två ifall det skulle vara fullt på sitt förstahandsval :)
¨
Det svåraste är väl bara att välja regionen, men jag tror att man ska tänka på 5 saker när man väljer:
  1. Du ska inte på semester
  2. Det blir vad du gör det till
  3. Var öppen för precis allt
  4. Du åker iväg för att uppleva nya saker, då kanske annorlunda är bra!
  5. Allt har sina för- och nackdelar
'
Förresten så är det jättekul att blogga när man får någon kommentar då och då, så fler såna tack!:) och glöm inte att följa min blogg med bloglovin!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack så mycket! Tänkte mer eftersom jag inte kan välja mellan två och då kanske de kan leta i båda hehe... Men så funkar det säkert inte! Självklart följer jag dig på bloglovin och ska göra det under hela året. Läste precis om alla dina inlägg en gång till från början för att jag tycker att du skriver så bra :) Ha det bäst och uppdatera så fort du fått reda på något mer eller har några funderingar för det är så kul att läsa :) :)

2012-05-13 @ 19:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0