Visum

Hej på er! blir lite glest mellan inläggen då och då... men nu har det ju vait så himla fint väder, så man vill ju passa på och njuta av det!:D
Idag hade jag bara ett nationellt prov i matte (det muntliga) och sen slutade jag! så då bjöd jag hem mina vänner och så käkade vi våffellunch, med jordgubbar och glass och solade och badade! Suuuper trevligt och skönt!
Det är under såna här dagar man undrar varför man behöver åka iväg!
Men ta det lugnt! Är fortfarande taggad till tusen! 
´
Fick också ett mail med DS-2019 vilket är ett dokument man behöver för att kunna börja med visumansökan idag. Ska jag vara helt ärlig så måste jag säga att jag inte har suttit mig in i det här med visumansökan än... Ska göra det! Och då ska jag skriva lite mer om hur det går till osv.
'
Annars är det såhär jag spenderar mina lediga timmar just nu! känns ju ganska bra faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0