Fredagens countrysång

Okej så jag har fått förfrågan att jag ska lägga upp en countrylåt varje vecka, så det ska jag göra och det får bli en fredagssång!
 
 
 Så här har ni Hunter Hayes med If You Told Me To. Och anledningen till att ni får höra den här sången är för att det var den här som gick på repeat i 3 miles när jag var ute och sprang för några veckor sen.. Vet inte om ni minns det men jag berättade iaf det, att mitt spotify offline mode slutade fungera och jag hade en sång... Det här är den.

Kommentarer
Postat av: Anna Karlsson

Bättre än förväntat faktiskt! Ser fram emot nästa veckas låt!!

Svar: Ja men det är ganska bra faktiskt! haha ja jag ska försöka hitta på nått bra:) och paketet är fortfarande här... :( jag måste hitta ett paket till pappa först... och sen kommer det nog dröja ett tag, så jag kan väl lika gärna lägga i julklappar när jag ändå är igång ;)
Lovisa

2012-11-12 @ 16:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0