How to pick the perfect christmas tree...

Hey y'all! 
Idag har vi varit och picked our christmas tree! Vi åkte till en tree farm först men den var väl lite B skulle man kunna säga.... Så vi åkte vidare mot en ny och den här var mycket bättre! Så det fanns ganska stort utbud att välja bland! Jag hittade våran julgran, och den är väldigt fin!! Sen grillade vi korv över en eld och jag lyckades först tappa den och sen bränna den och spilla varm choklad över hela mig, lyckad dag helt enkelt!
 

is this it?

låt mig presentera vår julgran! Liten va?

tree hugger

or what about this one?

or maybe this?
 
Ni får se bilder på granen sen när vi dekorerat den också :) förmodligen ikväll.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Infinner sig julkänslan trots att det är grönt och varmt ??

2012-11-25 @ 09:07:21
Postat av: Mamma

Infinner sig julkänslan trots att det är grönt och varmt ??

Svar: Nja, alltså på kvällen när allas belysningar är på så är det ju julkänsla, men på dagen känns det som oktober!
Lovisa

2012-11-25 @ 09:07:22
Postat av: Mormor

Är det en julgran el. tall
ni börjar tidigt med allt
julpyntande.

Svar: Det är nog mer åt tall hållet skulle jag tro! Jo, man gör ju så i usa har jag hört;)
Lovisa

2012-11-25 @ 13:08:32
Postat av: Mamma

Vilken häftig mössa Kenzie har.....

Svar: ja den är jättesöt!
Lovisa

2012-11-26 @ 18:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0