Fotbollen rullar på för min del!

Okej hej på er!
Nu har det blivit ett litet uppbehåll igen... imorgon är det redan torsdag! herre jösses så snabbt tiden går! 
De senaste dagarna har det hänt lite grejer som jag tänkte skriva om:)

I måndags så började ju skolan igen.. Och sen hade vi en match på kvällen, vi vann med 8-2 och jag gjorde en bra match:) två assister iaf:) och det var kvartsfinalen och igår spelade vi semifinal!

Det var en bortamatch så vi åkte med skolbussen, men innan det åkte jag med Adri, Payton, Arielle och JoBeth och åt innan vi hoppade på bussen mot Henry County. Tyvärr så förlorade vi med 3-0... Surt som attan och det betyder att fotbollssäsongen är över!:( Vad ska man nu hitta på.. Nej men efter matchen så kom min coach's fru fram till mig och pratade. Hon är coach för ett travel team i Clarksville och ville att jag skulle komma på tryoutsen nästa vecka! Hon var imponerad över mig och tyckte jag skulle spela med dom! Så det är ju himla kul! Men vi får se hur det blir, vi måste veta hur mycket tid och så som går åt och hur det blir med resor och sånt, men de sa att de kunde ta hand om alla fees, och det är ju bra!  Och det verkar ju kul, och just nu är fotboll så himla roligt!
Och jag kommer även få ett award imorgon efter finalen för typ best/most valuable player under this tournament. Så det är ju extra roligt!!

Idag  var det lite tomt utan fotbollsträning efter skolan helt ärligt! Och jag lär ju hålla igång om jag inte vill rulla fram, men ni där hemma behöver inte oroa er! Är nig helt ärligt mer vältränad nu än vad jag var när jag åkte!
Iaf nu på kvällen har vi suttit barnvakt åt Kenzie ett litet tag, och det är inga problem, det är ju ganska kul!;)

Nu sitter jag och glor på gossipgirl! och ska väl snart gå och lägga mig! Imorgon så stannar vi i skolan efter klockan ringt för dagen och sjunger igenom sånger i kören och äter pizza innan vi åker mot West Creek för ett performance, typiskt att det skulle vara samma dag som fotbollsfinalen... Men jag ska försöka prata med coach Chartrand (min lärare i kör och assisterande coach i fotbollen) och se om jag kan åka lite tidigare så jag hinner till slutet av finalen! Fingers crossed!

Och TACK TACK TACK Mikaela och Ellen för er present!! Underbart efterlängtat! Nu blir det svåra att inte äta upp allt på en gång... Love you girls!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Känns som du jobbat dig ur den lilla "hemlängtan" svackan !? Lycka till med kören....
Puss & Kram

2012-10-18 @ 08:22:32
Postat av: Anonym

vill du ha kommentarer får du uppdatera!;)kollade priser på flyg igår, nu kostar dom typ 1300....

2012-10-24 @ 21:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0