Friday

Hey yall!
 
Idag är det fredag och början på fall break! Ska bli så skönt! Ska försöka bli bättre på att blogga, men det skulle vara kul om ni kommenterade lite mer, får liksom en helt annan motivation och driv om det finns lite kommentarer!  Och skriver som jag läste i en annan blogg, kommentarerna behöver nödvändigtvis inte handla om mitt inlägg, säg vad som händer i ert liv eller vad som helst!
 
Mer kommentarer = mer inlägg :D
 
Och ni kan följa min blogg med bloglovin:)
 
Och på tisdag fyller jag 17!! och det är även då 2 månader sen jag lämnade sverige! Tiden går så rasade fort! 
 

snygg bild på mig och kenzie, right?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka söta tår...... Har du höstlov i en vecka???
Hur gick matchen igår ?

Svar: haha jadå;) japp! såå skönt!! Vi vann med 5-0 och jag spelade nog min bästa match hittills:)
Lovisa

2012-10-06 @ 05:47:01
Postat av: Sofia

hej hej, jag ska åka som utbytesstudent 13/14 till USA och jag undrar om du har några tips innan man åker iväg? typ som vad man ska tänka på när man packar m.m :)
Hoppas du har det bra!

Svar: hej, har inte glömt bort din fråga, svarar förmodligen imorgon!:)
Lovisa

2012-10-06 @ 11:16:52
URL: http://sofiaintheus.blogg.se/
Postat av: hedvig

åååå avundsjuk!! vill också ha höstlov:((

Svar: haha ja jag förstår det;)
Lovisa

2012-10-06 @ 13:51:52
Postat av: Syster Maja

Haha den där bilden påminner mig om när vi var ekorrar, och filmade!!! Härliga minnen, saknar dig jätte mycket, puss älskar dig <3333

Svar: Haha ja det var därifrån jag fick inspirationen ;) saknar dig med sötis! Älskar dig, puss!<3
Lovisa

2012-10-22 @ 13:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0