Glömde nästan...

Bildbevis på att det är okej att äta cupcakes och annat gått! ;) 
Men helt ärligt tränar jag sjukt mycket mer här än vad jag gjorde hemma! Vanligt vis varje vardag två timmar, och nån match varje vecka. Brukar även ge mig ut själv då och då, som igår! 3 miles med en stroller och Kenzie haha :D
Så nog ska ni nog känna igen mig när jag kommer hem;)



Och idag hittade jag på det här i en affär (Publix för er utbytesstudenter som vill veta) Och det passar ju perfekt för imorgon ska jag laga köttbullar och potatismos!


Sen har jag precis gjort dessa godingar!! Och de blev mumsiga ska ni veta, konstigt annars med tanke på hur mycket bullar jag har bakat!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0