Good morning!

Good morning yall!

Sitter just nu framför bästa tv-serien någonsin! Grey's Anatomy! Idag är tanken att vi ska åka till Nashville för att gå på en internationell festival! Ska bli jättekul! Och det är fint väder ute, så det kanske blir en liten promenix med hundarna (ångrade det i samma stund som jag skrev det...) förmodligen inte då... ska nog ta mig tid att läsa the hunger games istället! 
 
Skypade med Hedvig igår och tiden går så fort, två timmar pratade vi och har fortfarande såååå mycket att prata om!! Men vi planerar en resa i januari så hon kommer hit eller jag till henne, ser fram emot det så sjukt mycket!  Och det roliga var att vi helt utan att tänka på det la in engelska ord HELA TIDEN!! så ett tag pratade vi bara engelska... känns så sjukt konstigt men kul! Men alltså tänk när vi kommer hem efter ytterligare 9 månader utöver de två nu! Hejdå svenskan liksom!
Det är som Elian sa:
"Omg this is so messed up! Now I can't remember the word in English or German!!"
Förvirring på hög nivå här kan jag säga! 
 
Och nu har höstlovet börjat här, tror inte vi ska göra nått speciellt men jag har träning måndag, tisdag, torsdag och fredag, men det är det enda jag vet! 
 
Ska försöka ta tag och börja med en scrap book också hade jag tänkt! Jag tänker så mycket, men jag anatar att jag måste göra det också....
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Lovisa! Det är så otroligt roligt att följa din blogg. Både Richard och jag tittar nästan varje dag om du skrivit något nytt. Det är så intressant och det så imponerande hur duktig du är att skriva. Vilken enorm upplevelse detta år är för dig. Förstår att det oxå är tufft med hemlängtan men du är så stark och målmedveten:) idag har vi varit i Uppsala på fotbollscup med Gustavs lag. De vann B-finalen- jättekul. Sköt om dig. Vi tänker mycket på dig. Bamsekramar från Anna och killarna

Svar: Hej!! Va kul att höra! Blir glad att höra att ni läser den:) Va kul för Gustav, hälsa honom grattis! Ni med! Vi får ta och skypa snart tror jag!:D Bamsekram från USA
Lovisa

2012-10-06 @ 21:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0