Och lite mat....

Haha kom på att jag även hunnit med att baka kanelbullar på den senaste tiden, måste säga att övning ger färdighet... Jag kan baka kanelbullar... Och det bästa är att vi har pärlsocker här hemma! Har väl dig Emelie att tacka för det!!:D


Och i förrgår gjorde jag denna goding! Äppelpaj! Mums säger jag bara, även om den blev lite torr....


och idag gjorde jag och elian jättegod mat, enligt oss själva! Hemmagjord tomatsås med pasta och kyckling panerad i italienskt ströbröd! Vet inte om det låter eller ser särskilt gott ut, men smakade bra gjorde det! 

Det var matinlägget för dagen;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Receptet, tack!

Svar: Okej, kan skriva ut det på bloggen :)
Lovisa

2012-10-25 @ 12:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0