One day in my life

Hey guys! 
 
Sorry för dåligt uppdaterande, men det är så svårt att hitta tiden och när man väl har lite tid över är det sova som gäller!
 
Men den här dagen har varit okej och bra! Började sådär, klev ur sängen som en zombie men lyckades på något sätt hinna till bussen med båda skorna på fötterna (har hänt att jag i princip har sprungit till bussen med en sko i handen haha...)
 
Sen började ju själva lektionerna, matten går bättre och bättre, så det är skönt! Älskar web design, det är såå kul! Sen på kören så skulle vi ha performences och jag sjung den svenska nationalsången, det tyckte alla var jättehäftigt! De behöver ju inte veta att jag messade up texten...
 
Sen hade vi culinary arts, imorgon har vi ett prov på knife skills, men det är inte direkt komplicerat och sen var det då lunchen... 
 
H A T A R lunchen! Jag och Elian sitter just nu vid ett bord och bredvid oss sitter största rednecken jag någon sin beskådat!! Alltså ni ska höra dialekten! Det skär i öronen och han är så fruktansvärt dryg!! Tur att det bara är 25 minuter!
 
Och haha ja ni där hemma i klassen, jag kan nu äta på mindre än 15 minuter, det ni!!
 
Sen hade vi engelska, fattade nada idag... Men ni får ändå vara lite stolta över mig! Igår höll vi på med nå gramatik som kallas paralellism och jag var den enda i klassen som kunde svaret, läraren var mäkta imponerad och nu kallas min lilla höra för "gold corner" haha! Us historyn var som vanligt, fattade lagom mycket :) och tycker verkligen om läraren, han är så rolig!
 
Sen på bussen hem pratade jag med en jättesnäll tjej, så vi ska hänga någon gång, kul kul!:)
 
Sen hade jag en match mot West creek och det gick asbra! Kändes super och det var så roligt att spela! Jag gjorde ett bra jobb och det gjorde de andra tjejerna i laget med, så skönt med en vinst! sen svängde vi förbi arby's på väg hem och åt rostbiffs sandwich och curly fries, yummi!
 
Nu ska jag sova... eller nja jag måste göra engelska läxan först! Och vi har ett prov i economics too... Och imorgon har vi ytterligare en match, men jag ser fram emot den:)
 
Så, det är hur en dag kan se ut för mig här borta! Det börjar dock bli kallare här, för nån dag sen tyckte jag att det var jättekallt och när jag kollade på termometern visade den typ 22 grader haha, har blivit bortskämd med värmen här...
 


me and catelynn på bussen
 
och bilder från helgens pumpkin thing kommer :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ser med spänning fram emot bilder från pumpa plockningen.....

2012-10-05 @ 11:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0