Welcome to my house!

Okej så här kommer äntligen bilderna från huset, som ni efterfrågat!
Så det här är alltså huset!


Och det här är mitt rum!:)

och här är mitt och Elians badrum:) eller en del av det, sen bakom mig finns det en dörr intill dush, badkar och toalett:)


Sen har vi köket!


Och vardagsrummet:)


och ett badrum, kenzies badrum:) 



Och vår backyard!




Och ett extra allrum, en hall och en matsal:)



Sen tog jag även kort på min garderob när jag kom hit och nu...
 Före:


Efter:


Och här kan ni se vad som är skillnaden....

Kommentarer
Postat av: Mamma

oj oj oj, hur ska du få hem allt!!!!
Lycka till med köttbullarna
Puss

2012-10-13 @ 19:14:22
Postat av: Mormor

Hoppsan!!
Du får nog köpa 2 flygbiljetter,
köp en plastdocka som kan blåsas
upp och proppas full med kläder.
kram Mormor

Svar: haha ja du jag har mycket kläder! kram!
Lovisa

2012-10-14 @ 16:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0