AFS Camp & Homecoming

Hey yall!

Den här helgen har det varit fullt upp! Home comingdansen på fredagen, kan skriva mer om den senare om ni vill, sen klockan 5 lördag morgon blev vi hämtade här hemma och körde i 4 timmar till AFS post-arrival camp!
Det var väldigt roligt, framförallt eftersom man fick träffa så många i samma situation! 
Pratade ganska mycket med en tjej från Norge, och hon bor nära Nashville, så vi ska åka och shoppa nån dag framöver:)

Sen idag åkte vi hem klockan 8 på morgonen, tog tre timmar till Nashville där vi åt brunch på Cheesecake Factory (en resturang) och där vår värdfamilj kom och hämtade upp oss. Jag och Kenzie promenerade runt lite i mallet bredvid resturangen och sen köpte vi med oss cheesecake hem! Mums!

Väl hemma tittade jag ifatt några avsnitt av Bones, så nu är jag ikapp med avsnitten som visas här! Sen åkte vi och käka pizza till kvällsmat! Så det har varit en bra helg!! Vill ni veta något mer i detalj om lägret eller homecoming, säg till! Är bara för trött för att skriva om det nu, så påminn mig! 

Och jag ska svara på alla kommentarer!! Lovar! Tycker det är så kul med kommentarer, så gärna fler av dom!:)
Men nu ska jag sova, upp tidigt imorgon som vanligt! 


Redo för homecoming
The Homecoming Court!

So that's the only pictures I have from homecoming....

And this is pictures from the camp:)



And from today:

Titta vilken fin tröja Kenzie har på sig haha!

brunch!! Kan säga att det var himla gott!
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag vill veta mer..... Puss

Svar: du ska få veta mer, så fort jag orkar skriva! Puss! Och säg till mormor att jag ska svara på hennes mail :)
Lovisa

2012-09-24 @ 05:57:52
Postat av: Fanny Berglind

Hej!!! Tycker det är jättejättekul att läsa om ALLT du skriver och är verkligen avundsjuk på allt du får vara med om! Jag undrar om du kan skriva lite om hur din och Elians relation till varandra är? Hur det är att ha en utbytesvärdsyster helt enkelt haha! Hoppas att du har en bra dag:)

2012-09-24 @ 17:32:03
Postat av: Liza

Men vad va det för fina skor du hade på homecoming?? Dom vill jag se en bättre bild av!! :*

Svar: svarade i ett inlägg:*
Lovisa

2012-09-25 @ 09:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0