One more answer

Fanny Berglind:
Hej!!! Tycker det är jättejättekul att läsa om ALLT du skriver och är verkligen avundsjuk på allt du får vara med om! Jag undrar om du kan skriva lite om hur din och Elians relation till varandra är? Hur det är att ha en utbytesvärdsyster helt enkelt haha! Hoppas att du har en bra dag:)
 
Hej Fanny!! Va kul, jo men det kan jag väl svara på:)
 
Jag tycker att det är jätteskönt att bo med en som går igenom samma saker, det känns jättebra och vi har roligt ihop också, och båda gillar shopping!:D
Ibland hade det kanske varit lättare att vara själv, man hade blivit tvingad på ett annat sätt att hitta massa kontakter här men eftersom man har varandra så tvingas man inte rikigt ur sin comfort zone... Fast jag vet ju att vi behöver göra det, så vi får skärpa oss! Men över lag så tycker jag att det är jättekul och jätteskönt! Så mycket mer possitivt än negativt! Hoppas det var det du ville veta haha:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0